You Don't Have To Like Me....

....but you will repect me.
I'll make sure of that ;)

Ahh Gud vilken underbar dag idag! Solen skiner och det är såååå varamt! Perfekt dag för att dega på stranden och gosa med baby.
Idag är våran 8 amazing months anniversery.
Det är alltså 8 underbara månader som vi har varit tillsammans och jag blir bara mer kär i honom varje dag!
Det kommer att bli så skönt idag, att bara vara på stranden med baby hela dagen idag.
Jag kommer också att bli brun, yes!
Jag har packat en picknik korg fylld med brownie, cheetos, watermelon, och jag ska också beställa en pizza.
Lovely!





Ha en underbar Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0