Paradise

Jag och familjen spenderade hela dagen på stranden. Vi åkte upp till North Beach tidigt på morgonen, och badade och solade hela förmiddan.
Sen blev det lunch på en restaurange vid stranden och dessert!
Vid 1 tiden blev det alldeles för varmt at vara ute så vi tog och åkte hem.
Vattnet var så varmt att vi bara gick in! Och havet var så lugnt.
Najs dag helt enkelt. Ja, vi åkte till North Beach för att South beach är full av turister nu, och dem flesta dricker och partar hela tiden så man ser fulla människor överallt.
Ush, så inte min stil!
Jag hatar verkligen fulla människor. Blir rädd för dem.
Aja, underbar dag. Och nu är det back to studying.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0