Perfect Glow

Ush, nu har min hud börjat att bryta ut igen.
Så himla frustrerande, men det händer då och då.
Jag har redan varit hos min dermotologist, hon gav mig piller som jag skulle ta i en hel månad och så fick jag byta min cleanser och så till dem som hon gav mig.
Det är ändå väldigt jobbigt, så jag gör allt jag kan för att huden ska bli bättre snabbare!
Jag dricker 8 glass av vatten per dag och äter mycket frukt och tomater och sånt.
Och så har jag bytt tillbaka till min favorit foundation,
Maybelline Mineral Power Natural Perfecting Powder Foundation.
Jag har skrivit om den här foudation förut, men den är så bra att jag bara måste göra det igen.
Den är fresh, naturalig och gör huden bättre, så det rekommenderar jag starkt.
Aja, nu måste jag börja fixa mig för att nu är det time för en annan power dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0