Working Woman!

Nu sitter jag äntligen i Barnes and Nobles och pluggar efter en dag ute i solen.
Mamma tog mig och baby till Bayside där vi år lunch, och  catchade up på livet helt enkelt.
Det behövdes verkligen, specielt allt skrattande som vi gjorde!
Att sitta och titta över havet medans äta en lunch är den bästa kännslan någonsing haha!
Men svettigt var det, vi gick bara från bilen till restauangen vilken är unigfär 5 min bort från parkeringen och hela min långa beach klänning klänngdes tätt till min kropp, ush!
Aja, ibland älskar man bara livet, och idag var en sån dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0