Love/No Love!

1. Highlight
Det spelar ingen roll vilka highlight man har, chunky eller smala men jag tycker att det ser så fint ut. Specielt om man lever nära stranden. Då ser det mer mitthårharblivitnaturaligtblektisolen typ.
Nice!
Jag ska faktiskt låta mitt hår växa u toch skaffa highlight själv.
Väx hår väx!

2. Good Guys
Söta, gulliga, snälla, romantiska, underbara killar som behandlar kvinnor med espekt. Sånt borde alltigt vara på en inne lista!
Go Good Guy!
Aww min baby
1. Bad Boys
Det är så patetiskt när man ser tjejer som är med killar som bara sårar dem.
Jag blir så frustrerad när jag ser sånt.
Det känns som att vissa personer bara vill vara olyckliga och sårade.
Det jag blir mest sur över att dem själva inte vet att dem förtjänar bättre.
Jag har blivit väldigt sårat, och det var tufft, men jag valde tillslut att gå min egen väg.
Och blocka honom på facebook.
haha
If he doesnt treat you right now, he never will



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0