Summer Dress and Tousled Hair!

Såhär såg jag ut igår när baby hämtade mig!
En vit sommarklänning med bälte och messy hår.
Egentligen skulle jag föredra att göra mitt hår rakt och silkigt, men det är så varmt att jag svettas så fort jag går ut ur huset!
Och mitt fina hår blir förstört. Buhu.....haha!
Nej, det är bara att vänta tills det blir kallare så får håret bli rakt igen.
So anyways, baby tog mig att fixa ringen igår. Jag älskar min ring, men den var alldeles för stor för mig.
Ahh gud vad jag inte ville lämna över den för att få den fixad, men jag är så rädd att tappa den.
Så igår lämnade vi in ringen, och det kommer att ta två veckor för att fixa den.
Åhh är så ledsen!
Baby köpte storlek 7 till mig, men när kvinna som jobbade där measured min finger, så är jag en storlek 5 och ett halvt.
Jag blev shokad! Jag trodde själv att jag var en storlek 7.
Aja, men nu håller jag på att tvätta mine kläder, äntligen efter en månad unigfär! Hade inga kläder kvar längre haha!
Och senare ska jag, baby och hans familj till Ikea.
Underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0