Todays Look!

And it's all about the shoes!
Ja, jag har på mig klänningen som jag köpte några dagar sen och mina söta flats så klart.
Jag är verkligen kär i dem, har på mig dem hela tiden!
Men dem är så söta.....
Anyways, nu är jag äntligen klar och kommer att köra upp och överraska ölskligen innan hans klass börjar!
Det är så jobbigt att inte gå i samma University längre, men jag måste få mitt Associate innan jag börjar med min Bachelors juh.
Men jag kommer att vara tillbaka i FIU nästa höst efter att jag graduarar nu i vår, så då blir roligare att gå till University och gosa med älsklien innan klasserna börjar.
Nej, nu måste jag verkligen gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0