It's About Keeping Going

Vaknade alldeles för tidigt imorse efter för nåra timmars sömn.
Jag var trött och lat och tjurig, och ville ställa in alla mina planer för idag och bara sove, sova, sova.
Men jag gjorde inte det.
Iställe tvingade jag mig upp, gjorde mig själv en nice kopp of Starbucks coffe och började min dag.
Jag har lärt mig att här i livet är det verkligen about keeping going, no matter what.
Att ha höga goal, och att våga att följa dem.
Det handlar om att våga att vara någon som är mer än average.
Och att jobba för det.
Det handlar också om att vara stark. Och smart.
Och om att leva livet to the fullest.
Det är så lätt att säga, okej jag är trött. Eller okej, nu kämmer jag mig bekväm så nu slutar jag att jobba på.
Men du kommer att få ut så mycket mer ut ur livet om du väljer att varje dag vara starkare, modigare, smartare, happier, and more accomplished then the day before.
Det handlar helt enkelt om att säga, Jag förtjänar bättre än det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0