My Life, My Dreams <3

Jag kom hem ett tag sen från att överraska baby, och kännde mig så tom och ledsen.
Jag kännde bara ångest.
Det var ingenting baby gjorde, han var helt underbar.
Det var mer att jag plötsligt insåg hur mycket jag har framför tills jag äntligen är där jag vill vara i livet.
Jag vill jobba med Marketing, Fashion och resa runt i världen.
Jag vill ha en BMW, jag vill vara independent och jag vill ha
en kontor på 50tionde våningen med utsikten över hela Miami.
I want a position of power, where Im respected.
And I want to do it all while wearing pink heels and having perfect hair.
Jag vill kunna influensera kvinnor överallt och inspirera dem.
Jag vill skriva en bok.
Jag vill designa kläder.
Jag vill ha 3 Phds.
Det känns så jobbigt för att jag är half vägs där, men inte riktigt än.
Det är mycket krav som jag själv lägger på mig, men det kommer att vara värt det.
Jag vet det.
Nu är det bara att andas, in, andas ut, le, och kämpa på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0