My New Babies

Baby 1
Jag köpte dem här klänningar när jag var ute men min riktiga baby här om dagen.
På Fathers Day var det faktiskt, vi skulle ut på lunch med hans familj och jag tröttnade på alla klänningar som jag hade hemma så det blev dem här två sötnosar som kom hem med mig.
En är en söt sommar klänning, vilken jag faktiskt hade på mig
på lunches med babys familij.
Baby 2
Och den här är lite mer dinner+with+my+boyfriend känner jag.
Den ser kort ut, men den är verkligen inte det.
Jag tog storlek M bara för att den inte skulle åka upp när jag går.
Jag tycker att den är verkligen jätte söt, och baby älskade den också hihi.....
Jag kommer att ha på mig den när baby tar mig att see Twilight som kommer ut June 30th här!
Cant wait.....
Jag är verkligen en Twilight fan.
Båda klänningar kommer från Forever21.
Den affären är bäst.
Hittar alltigt finaste och billigaste kläder där.
Aja, nu blir den plugg och ikväll har jag min första summer B klass!
Yeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0