Burn Baby, Burn!

Åhh vad ryggen och bak på benen gör ont. Jag blev solbränd över hel bak delan av min kropp idag!
Ush, men det är det jag får efter att ha somnat i solen hehe.....
Jag och baby låg under palm tree hela tiden men ändå blev jag solbränd på nått sätt.
Aja, all I can say is, Aleo Vera är min bästa kompis just nu.
Baby är sååå romantisk, idag var helt perfekt.
Han hämtade mig i morse, och överraskade mig med Starbucks. Han packade ner en picknic korg och så
fick jag vackra roses av honom.
Awwww!
Min pojkvän är underbar.
Det känndes som att vi blinkade och det var 6 på kvällen redan....jag ville ligga kvar i babys armar och bara stanna där under palm tres skuggan och lyssna på havet.
Min mamma ringe mig på vägen hem och berattade att hon hade en surgery på foten!
Hon upptäckte ett glass i foten och skulle till läkaren idag för att undersöka saken, men iställe blev det surgery under lokal anastesia för hennes del.
Dem bedövde foten men hon var ändå vaken.
Och så hörde hon allt läkarna sa och hur dem skärrde foten och sånt.
Ush vad hemsk alltså.
Är så stolt över henne.
Men hon mår jätte bra och allt gick smidigt.
Det kommer att ta unigfär 2 veckor för hemma att recover.
Aja, nu ska jag ta och dricka te men mamma.
Jag och baby i Bahams. Där han gav mig the promise ring.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

There is always sunshine after the rain.

Jag studerar sista året på Florida International University i Miami, Florida med inriktning på International Relations och Political Science med en Minor i Business. Efter min examen kommer jag att gå juridik i hopp om att bli en bolagsjurist Jag förlovad med min älskade och vi planerar vårt bröllop.

RSS 2.0